18 april 2011

make make





















Shame on me! Het is hier veel te lang stil geweest.. De productfoto's zijn grootendeels genomen, en meer inspiratie dwarrelt door mijn hoofd,  maar die wil ik posten als de winkel open is.. maar eerst moesten er teksten worden geschreven. Tot zover de studio activiteiten..

^ Want waar ik de afgelopen twee weken vooral druk mee ben geweest; het vrijgezellenfeest en de bruiloft van mijn zusje; huis in orde voor feest, huis in orde nĂ¡ feest, versieringen voor de feestlocatie; het kopen en vooral maken, outfits van mij, manlief en kindlief finetunen. En dan eindelijk de bruiloft - het bijkomen en weer flink wat op te ruimen van al dat maken en maken.

Foto's zijn van het vrijgezellenfeest. De zonnige dag hebben we omgezet in een gezellige avond in de tuin met lichtjes en dekens.. Het was een geslaagd feest, net als de bruiloft overigens!

**

Shame on me! It's been quiet for to long.. most of the product pictures are taken, and the inspiration is there - whirling in my head. I will post them when the shop is filled.. First, I had some writing for the shop on my mind. So far for the studio activities..

^The last two weeks have mostly been filled with everything around my sisters bachelorparty and wedding; cleaning the house before the bachelorparty, and tidy up afterwards, buying an making a lot of partydecorations, finetuning our outfits. And finally the day of the wedding itself - and the recovering of this all.   And at the end: tidy up and cleaning after all of the making and making..

Pictures are taken at the bachelorparty. We traded a lovely sunny day for a night with a lot of lights and blankets. Both of the feasts where fantastic and filled smiling faces!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten