Een werkplek op zolder; Dat was in de vorige post makkelijker gezegd dan gedaan. Om maar niet te spreken van die babykamer. Want wat is er aan de hand?; De studeerkamer die babykamer moet gaan worden stond halfvol met spullen van Studio Mizzle; stoffen, moodboards, prototypes en administratie. De andere helft werd lekker aangevuld door wat een mens nog meer heeft; computer en bijbehoren, piano, gitaar en opname bijbehoren (lees: een voor mij - oerwoud aan snoeren en apparaten) en veel, heel veel papieren en mappen waar ze eigenlijk in horen.
En natuurlijk stond de zolder ook zo vol.. Na veel puinruimen begint er nu nieuwe structuur zichtbaar te worden. Er zijn spullen naar zolder gegaan, naar beneden, genomineerd voor het grof vuil. Wat een werk! Dozen heen en weer schuiven helpt ons niet - soms moet je er helemaal in duiken. Zoals het ladeblok met de naam 'administratie'. Beslissingen over welke papieren (administratie maar ook tekeningen of tekenmateriaal) nu echt bewaard moeten worden en welke weg kunnen. Vergeleken met dat was de stoffen naar zolder brengen (veel lopen en een beetje organiseren) maar een makkelijke klus.
Het is nog niet klaar; oh nee.. Op foto 3 staat de hoek waar het bureau moet komen. Er zal nog wel heel wat verplaatst moeten worden dus we zijn nog wel wat weekeinden aan de beurt. Wordt uiteraard vervolgd..
**
A workspace on the attic; that was easily writing last post. Not to mention the nursery. What is going on?: the study that will become the nursery was half packed with Studio Mizzle stuff; fabrics, moodboards, prototypes and administration. The other half was loaded with stuff people just own; a desktop and accompany, a piano and guitar plus accompanying wires and hardware. And a lot of papers and the dossiers where they should be in.
And - offcourse - the attic was also messy and loaded. After a lot of clearing, a new structure is coming out of all that mess. Things moved to the attic, downstairs, putted in the garbage (corner). What a job! Just moving boxes around wouldn't help us - we needed to totally dig into some stuff. Like the drawerblock called 'administration' And the decisions about Papermountains (administration, old drawings and drawingmaterials). Moving my fabrics to the attic is a lot of walking and reorganisation, though easy to compare with that.
We aren't done.. Picture 3 shows the corner where the desk will come. We still need to move a lot around (and throwing away) so we're not done yet. Will be continued..
Geen opmerkingen:
Een reactie posten