23 november 2012

Friday



Grijze dag.. + Fijn weekend!

Deze week

+ Werkte ik aan een brochure van de Dawn collectie. 

+ Maakte ik foto's met het meisje voor de brochure en de shop.

+ Bakten we pepernoten en probeerden we gecarameliseerde perenijs.

+ Breide en strijkte ik voor de Inner Landscapes collectie - wat kerst-ideeën veroorzaakte.

+ Schetste ik voor een nieuwe opdracht.

+ Begon ik met het zoeken naar een andere indeling voor dit blog, hoe het zit met volgen etc. (tips, iemand?)

+ hoorde ik dat de letterkast van eigenaar veranderde.

+ stapelde de was en ander huishoudelijk gedoe bergenhoog op.


**


Grey day.. + Have a great weekend!

This week:

+ I worked on a brochure of the Dawn collection.

+ I made pictures with the girl for the brochure and the shop.

+ We baked spicy gingerbread nuts and tried caramelized pear ice cream.

+ I knitted and ironned for the inner landscape collection - wich led to christmas-ideas

+ I sketched 

+ I started looking for a new layout for this blog and how following works (tips, anyone?)

+ I heard that the printers cabinet has found a new owner.

+ The loundry and other housekeeping work piled up. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten