22 maart 2013

Scraps


Laatst was naar iets op zoek bij mijn oma op zolder. Maar ik vond daar ook  schat aan vergeten restjes wol en garen en nam er een paar mee. 

Het zou kunnen dat deze bolletjes nog heel lang in een mandje komen te liggen, want ik ben nog wel op zoek naar een leuk breiproject. Een sjaal misschien? Of een deken van kleine lapjes?
Hm.. ik denk er nog even over. 


**

I visited my grandmom last week. While searching in her attic for something I also found  something completely different; a treasure consisting forgotten balls of wool and yarn.  I took a few with me.

These might be laying in a basket some while, because I'm not sure what to make with them. So I'm looking for a new knitting project. A scarf maybe? Or a quilt? 
Hm.. I'll think about it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten