30 mei 2013

Boerderij Fair

Morgen en zaterdag sta ik op een plaatselijke markt; niet tussen de kraampjes met alleen handgemaakte spullen, maar tussen brocante, oude verftechnieken en schilderijen. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Het is de eerste keer dat deze boerderij fair wordt gehouden en ik hoop dat er een gezellige opkomst is. -En dat wie op het brocante afkomt ook mijn spullen kan waarderen.. 
Dus als je in Ermelo bent vrijdag of zaterdag, kom dan even langs om te struinen - en voor de verse koffie en appeltaart. 

Ik moet nog even een flink aantal kleine puntjes op de i zetten - voorraad heb ik, maar labels, kaartjes, deze post, een printje hier en een stiksel daar - een nieuw konijnentasje (prototype was toen mee). Ik hoop dus dat jullie langskomen om het resultaat te bewonderen!


**

I'll be at a local fair Friday and Saturday. I've still a huge amount of little things to do..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten