12 juli 2011

Numen / For Use

Foto's via Z33























Via dezeen vond ik dit project van Numen / For Use voor Z33. Ik had al eerder oh's en ah - dit is mijn lievelingsruimte etc. geroepen naar een dergelijke installatie van plakband - ook van dit kroatische team. Helaas ligt Hasselt net niet om de hoek. Het lijkt me magisch om daar rond te banjeren en de ruimte vanuit zo'n golvend net - ergens tussen vloer en plafond te ervaren.
Tja, mij maak nou eenmaal blij met biomorfe architectuur.

**

I found this project of Numen / For use for Z33 via dezeen. A while ago I already shouted oh's and ah's; this is my favorite space etc seeing an installation like this - also from this croatian team.
Unfortunately Hasselt is not around the corner. It seems like magic to walk in that net and sense the room from that waving point of view - somewhere between floor and ceiling.
Well, I'm easily pleased with biomorph architecture.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten