9 november 2011

Work in progress























Weken geleden bedacht ik mij 'iets' te moeten toevoegen aan al die kerstversiering die er al is. Ik schetste wat en kwam er verder niet aan toe. Maar zo'n anderhalve week geleden bedacht ik me toch dat ik toch moest beginnen met maken om te zien of het idee 'werkt' en om te zien of ik er mee door moet gaan.
Zo zag mijn werkblad er uit.

Ik weet nog niet helemaal hoe ik verder moet, maar vandaag zijn de nieuwe proefjes droog en kan ik verder kijken, de foto's posten en jullie vragen hoe en of ik hier mee verder zal gaan.

Oh ja, en zo ziet de vloer van de hal en studeerkamer er op dit moment uit. Dat ze van knippen houdt is wel duidelijk.. Maar van wie zou ze dat gefrut toch hebben?



















**
Weeks ago I thought up a 'thing' to add something to all of the christmas decoration out there. I made some sketches and didn't really do something with them.
More than a week ago I decided to give some of the ideas a go and make some trials to see if they're good enough to make some for the shop. So this is how my desk looked like.

I'm not sure how to continue with these, though I made some more trials yesterday and I hope they'll be dry today so I can make more, post them here and ask you about your opinion..

By the way; this is how the floor of our hall and studyroom are decorated at this moment. It is clear so loves to cut.. Who would be her example in this tinkering?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten