24 september 2012

Summer round-up (2)


Ik hou er van: bomen, bladeren en de geluiden, geuren en de filtering van het licht in het bos. En alhoewel we er zó vlak bij wonen, kom ik er niet veel om echt rond te sjouwen. (Zou ik toch meer willen) Maar op bovenstaande warme dag gingen we dus wel. We namen brood, een bak fruit en drinken mee om te picknicken en hóp, naar de Hierdense Beek. 
Veel heb ik niet op het picknickkleed gehangen; hoe kwam ik er bij dat ik wel een boek mee kon nemen? Er moesten foto's worden gemaakt. En takjes worden verzameld. En daar heeft het meisje thuis een mooie knutsel van gemaakt. 

**

I love it; the trees, leafs, sounds, smell and the filtering of sunlight in the woods. Even though we live really close by, I don't go often for just a walk into the woods. (Want to do that more) That hot day from the pictures we did. We took some bread, fruit and drinks for a picnic and went for a walk to the Hierdense beek (creek).
How did I think I could spend my time lying on a cloth and reading my book? There were pictures to be taken. And branches to collect. The little girl made something nice of those later.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten